Με τη συμμετοχή οκτώ συνεκθετών, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται περιφέρειες και δήμοι, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) συμμετέχει στην Έκθεση «New York Times Travel Show 2019», η οποία θα πραγματοποιηθεί στον εκθεσιακό χώρο Jacob K. Javits Convention Center της Νέας Υόρκης, από τις 25 – 27 Ιανουαρίου 2019.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη και μακροβιότερη ταξιδιωτική έκθεση για εμπόρους και καταναλωτές στη Βόρεια Αμερική, η οποία φέτος διοργανώνεται για 16η φορά.
Στην αντιπροσωπεία – με επικεφαλής τον πρόεδρο του ΕΟΤ, Χαράλαμπο Καρίμαλη – συμμετέχουν, η διευθύντρια του Γραφείου του ΕΟΤ Βορείου Αμερικής, Γρηγορία Καματερού και οι οκτώ συνεκθέτες:
* Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
* Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
* Περιφέρεια Κρήτης
* Δήμος Ναυπλίου
* Δήμος Ύδρας
* Δήμος Καβάλας
* My Greek Friend S.A., Online Travel Agency
* www.MyMykonosBest.eu, www.SantoriniBest.eu
Το 2018, οι επισκέπτες της έκθεσης ανήλθαν σε 32.398, σημειώνοντας ρεκόρ συμμετοχής στην ιστορία της και αύξηση 11% σε σχέση με το 2017.
Συμμετείχαν επίσης περισσότεροι από 600 εκθέτες από 176 χώρες, μεταξύ των οποίων το Visit Europe της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η European Travel Commission και 10 ευρωπαϊκοί προορισμοί μέσω των επίσημων Τουριστικών Οργανισμών τους, ενώ παρουσιάστηκαν πάνω από 100 πολιτιστικά δρώμενα από όλο τον κόσμο.
Η αυξημένη συμμετοχή αντιπροσωπεύει την αύξηση της εμπιστοσύνης και του ενδιαφέροντος του κοινού για τα ταξίδια αναψυχής, η οποία -σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνών της εν λόγω έκθεσης- μεταφράζεται σε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια έσοδα για τους εκθέτες από ταξίδια που πραγματοποιούνται κατά τους 12 μήνες που ακολουθούν το New York Times Travel Show.
Πέρα από τη γνωριμία, τη δικτύωση, την προώθηση νέων προϊόντων και τη θεμελίωση νέων επαγγελματικών σχέσεων με επαγγελματίες του τουρισμού, εκτιμάται ότι οι πρόσθετες πωλήσεις για τους εκθέτες ανήλθαν σε 7,5 εκατομμύρια δολάρια.
Το εκτενές εκπαιδευτικό πρόγραμμα, αποτελούμενο από μερικές δεκάδες συνέδρια και παρουσιάσεις με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων και την εξέλιξη νέων προωθητικών εργαλείων για την προσέλκυση πελατών, καθώς και η γνωριμία με καινοτόμες ιδέες που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα, σε συνδυασμό με τα οφέλη προβολής της Ελλάδας μέσω του δικτύου των New York Times, αναδεικνύουν τη σημασία της συμμετοχής του ΕΟΤ στην Έκθεση ως Silver Sponsor.
Σημειώνεται ότι το 2019, ο χώρος των περιπτέρων των Silver Sponsors, θα τοποθετηθεί στο μπροστινό μέρος του εκθεσιακού χώρου, με αποτέλεσμα περισσότερες επισκέψεις καταναλωτών και επαγγελματιών του τουρισμού, γεγονός που θα οδηγήσει σε αύξηση δραστηριοτήτων για επιχειρήσεις, τουριστικούς πράκτορες, ξενοδόχους και άλλους συνεργάτες-συνεκθέτες του περιπτέρου του ΕΟΤ.
Πηγή: ekirikas.com