Για έβδομη συνεχή χρονιά, στο πλαίσιο των Skytrax World Airline Awards, ο επαγγελματισμός και η συμπεριφορά του προσωπικού της «Aegean», καθώς και η συνολική εμπειρία πτήσης που παρέχει στον επιβάτη ξεχώρισαν στη βαθμολογία της εταιρείας ανάμεσα στις κατηγορίες υπηρεσιών, που οι επιβάτες κλήθηκαν να ψηφίσουν.
Τα World Airline Awards είναι τα πιο πολυπόθητα βραβεία ποιότητας του κλάδου των αερομεταφορών. Συχνά αναφέρονται ως τα «Οσκαρ του κλάδου των αερομεταφορών» και αποτελούν παγκόσμιο σημείο αναφοράς για την αριστεία των αεροπορικών εταιρειών. Κάθε χρόνο, ταξιδιώτες από όλο τον Κόσμο συμμετέχουν στη μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης επιβατών, προκειμένου να αποφασίσουν τους νικητές.
Η Ερευνα Skytrax και η μεθοδολογία της επιλογής βραβείων χαρακτηρίζονται από απόλυτη διαφάνεια, και οι διαδικασίες παραμένουν 100% ανεξάρτητες χωρίς την εμπλοκή οποιασδήποτε χρηματικής συναλλαγής με τις αεροπορικές εταιρείες ή οποιονδήποτε άλλο οργανισμό σε οποιαδήποτε πτυχή της έρευνας πελατών ή την εκδήλωση της παρουσίασης των βραβείων.
Σχολιάζοντας τη βράβευση της «Aegean», ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax, δήλωσε: «Η ‘Aegean’ συνεχίζει να αποτελεί μια από τις αγαπημένες αεροπορικές εταιρείες των επιβατών στα World Airline Awards και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που αναδεικνύεται ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη για 7η συνεχή χρονιά, σημειώνοντας ρεκόρ. Από τις απαντήσεις στην έρευνα επιβατών, διαπιστώνουμε ότι η ‘Aegean’ συνεχίζει να κερδίζει υψηλή βαθμολογία ως προς την εξυπηρέτηση που παρέχει το προσωπικό της, και αυτό υποστηρίζεται επιπλέον από ένα ισχυρό προσφερόμενο προϊόν για τον επιβάτη».
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της «Aegean», δήλωσε: «Για 7η συνεχή χρονιά αποδεικνύουμε, μέσα από έναν διεθνή θεσμό αναγνωρισμένης αξίας, ότι μια ελληνική εταιρεία μπορεί να ξεχωρίσει, ανάμεσα σε 325 αεροπορικές εταιρείες, για την ποιότητα και την αποτελεσματικότητά της. Η συγκεκριμένη διάκριση αποκτά μεγαλύτερη αξία για εμάς καθώς προέρχεται απευθείας από τους επιβάτες που μας εμπιστεύονται καθημερινά και αναγνωρίζει την πελατοκεντρική αντίληψη των ανθρώπων μας και την προσπάθεια που καταβάλουν καθημερινά για την βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουμε».
Σημειώνεται ότι η εταιρεία αποσπά για 7η συνεχή χρονιά και 8η φορά τα τελευταία 9 χρόνια τη διάκριση, καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη για το 2017, από τα Skytrax World Airline Awards, στην απονομή που πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιουνίου 2017 κατά τη διάρκεια του Paris Air Show.
Στα τελικά αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε την περίοδο Αυγούστου 2016- Μαΐου 2017 (στα αγγλικά, στα ισπανικά και στα κινέζικα) καταμετρήθηκαν 19,87 εκατομμύρια συμμετοχές, και στην έρευνα συμμετείχαν επιβάτες από 105 διαφορετικές εθνικότητες. Η έρευνα καλύπτει πάνω από 325 αερομεταφορείς, από τις μεγαλύτερες διεθνείς αερογραμμές μέχρι τις μικρότερες περιφερειακές εταιρείες, μετρώντας πρότυπα Ποιότητας με 41 βασικούς δείκτες απόδοσης προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής που αφορούν τόσο το περιβάλλον του αεροδρομίου όσο και το περιβάλλον εντός του αεροπλάνου.
Η βασική οδηγία προς τους ταξιδιώτες είναι να κάνουν τη δική τους, προσωπική επιλογή ως προς ποια αεροπορική εταιρεία θεωρούν καλύτερη, γι’ αυτό και τα Skytrax World Airline Awards είναι γνωστά ως τα «Βραβεία Επιλογής Πελατών». Να σημειωθεί ότι η «Aegean» και η θυγατρική της, η «Olympic Air» μετέφεραν 12,5 εκατομμύρια επιβάτες το 2016. Το πρόγραμμα δρομολογίων το 2017 καλύπτει ένα δίκτυο 145 προορισμών, 112 εξωτερικού και 33 εσωτερικού σε 40 χώρες. Η «Aegean» είναι μέλος της ισχυρότερης παγκόσμιας αεροπορικής συμμαχίας, της Star Alliance.
Πηγή: ekirikas.com