Στα βραβεία-θεσμός του ελληνικού τουρισμού τιμήθηκε με το χρυσό βραβείο η Fraport Greece για τη στρατηγική αναβάθμιση των υποδομών στα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται από τον Απρίλιο του 2017.
Η εταιρεία ξεχώρισε για την επιτυχημένη υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει την ταυτόχρονη επέκταση και ανακαίνιση των εμπορικών χώρων των αεροδρομίων σε 14 περιοχές σε όλη την Ελλάδα. Μέσα σε διάστημα μόλις δυο ετών, έχει δημιουργηθεί σημαντικός αριθμός νέων εμπορικών καταστημάτων και μονάδων εστίασης που ακολουθούν τα διεθνή πρότυπα υποδομών ενώ παράλληλα ενσωματώνουν τα συστατικά στοιχεία της ελληνικής φιλοξενίας και εξυπηρέτησης.
Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και την προσφορά μοναδικών ταξιδιωτικών εμπειριών, η Fraport Greece, αποδεχόμενη την πρόκληση, αλλάζει την εικόνα των 14 αεροδρομίων στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό και με την ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος επέκτασης και αναβάθμισης των 14 αεροδρομίων, οι εμπορικοί χώροι έως το 2021 θα έχουν τριπλασιαστεί, ξεπερνώντας τα 30.000 τ.μ.
Μέχρι σήμερα έχουν αναπτυχθεί καταστήματα, εστίασης που αναδεικνύουν τις τοπικές γεύσεις προσφέροντας στους ταξιδιώτες «μια τελευταία γεύση από Ελλάδα» πριν αναχωρήσουν από τη χώρα μας, καθώς επίσης και καταστήματα που ανήκουν σε δημοφιλείς αλυσίδες όπως τα Burger King, τα Starbucks και τα Goody’s. Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη εκτεταμένο πρόγραμμα επέκτασης και αναβάθμισης όλων των εμπορικών καταστημάτων των αεροδρομίων.
Με αφορμή τη βράβευση, ο κ. Γιώργος Βήλος – Γενικός Διευθυντής Εμπορικής Ανάπτυξης της Fraport Greece δήλωσε «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι από το γεγονός ότι αυτή η τιμητική διάκριση έρχεται με τη συμπλήρωση μόλις δυο χρόνων από τότε που αναλάβαμε τη διαχείριση των 14 αεροδρομίων. Μέσα από το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού και επέκτασης που υλοποιούμε, όραμα μας είναι τα 14 ελληνικά αεροδρόμια- πύλες εκατομμυρίων τουριστών για τη χώρα μας- να συμβάλλουν στην αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας και κατ΄ επέκταση να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στη συνεχή βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συνεργάτες μας που στηρίζουν το όραμά μας- την αλλαγή για το καλύτερο».
Πηγή: protothema.gr