Κάθε περιοχή με βάση το κλίμα, τα εδάφη και τις καλλιέργειές τους, την ιστορία και τις πολιτιστικές συναλλαγές, δημιούργησε προϊόντα, που μετά από χρόνια ταυτίστηκαν με τον τόπο παραγωγής τους. Σήμερα με την ποιοτική βελτίωσή τους και με την χρησιμοποίηση του marketing μπορεί να γίνουν οι καλύτεροι πρεσβευτές των περιοχών τους.
Με μεγάλη μου χαράκαι μεράκι, για τις ανάγκες του βιβλίου μου «οι θησαυροί της Ελληνικής Γαστρονομίας», έφτιαξα αυτόν το χάρτη ζωγραφίζοντας προϊόντα πάνω σε τόπους με την ευχή σε λίγα χρόνια να μην υπάρχει τόπος αζωγράφιστος. Και κάθε τόπος να βρει και να δημιουργήσει τους πρεσβευτές του. Λαλάγγια Μάνης, μελιτζάνες τσακώνικες, ασύρτικο Σαντορίνης, Μαλβάζια Μονεμβασιάς, κοπανιστή Μυκόνου, κουλούρι Θεσσαλονίκης, γραβιέρα Νάξου, κρόκος Κοζάνης, πιπεριές Φλωρίνης κλπ, φιστίκια Αιγίνης, κουραμπιέδες Νέας Καρβάλης, σύγκλινο Μάνης, σφέλα Μεσσηνίας, σταφίδα Κορινθίας, αυγοτάραχο Μεσολογγίου, τόνος Αλοννήσου, τυρί πόσιας από την Κω, φάβα Σαντορίνης, μαστίχα Χίου, μοσχάτο Σάμου, γαριδάκι Σύμης, γάμπαρη Αμβρακικού, σαλάμι Λευκάδος, τσίπουρο Τυρνάβου, λουκούμια Σύρου κλπ, κλπ!
http://www.greekgastronomyguide.gr/ta-proionta-oi-kalyteroi-presveftes-t/#.WL5_fsdgWGk.facebook