O επιφανής ομογενής επιχειρηματία της Σίλικον Βάλεϊ, Τζέισον Καλακάνης (Jason Calacanis), ο οποίος είναι επενδυτής σε μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες, ευελπιστεί πως θα φτιάξει ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που θα ξεπεράσει το Facebook και «θα είναι στην ουσία καλό για την κοινωνία».
Ο κ. Καλακάνης, μάλιστα δημιούργησε μια διαδικτυακή πλατφόρμα, την «Openbook Challenge», μέσα από την οποία δίνει κίνητρο αξίας $100.000 σε επτά ομάδες ώστε να κατασκευάσουν ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο ευελπιστεί να έχει ένα δισεκατομμύριο χρήστες, με σκοπό να αντικαταστήσει τον τεχνολογικό γίγαντα του Μαρκ Ζάκεμπεργκ, αλλά ταυτόχρονα να προστατεύει την ιδιωτικότητα των πελατών του.
«Επιθυμούμε να επενδύσουμε σε εναλλακτικές (λύσεις) που δεν θα χειραγωγούν τους ανθρώπους και θα προστατεύουν τη δημοκρατία μας από κακόβουλους ανθρώπους που επιθυμούν να διασπείρουν την παραπληροφόρηση», αναφέρεται στην ιστοσελίδα της πλατφόρμας.
Οι επτά νικήτριες ομάδες απ’ όλους όσοι θα καταθέσουν αίτηση στην πλατφόρμα θα κληθούν να συμμετάσχουν σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα 12 εβδομάδων για την ανάπτυξη του νέου αυτού κοινωνικού μέσου δικτύωσης.
«Ολες οι κοινότητες και τα κοινωνικά προϊόντα στο Διαδίκτυο είχαν την εποχή τους, από το ‘AOL’ μέχρι το ‘MySpace’, και τυπικά δεν τα έκλεισε η κυβέρνηση – σταδιακά αντικαταστάθηκαν από καλύτερα προϊόντα», είπε ο Καλακάνης μέσα από μία ανακοίνωση που δημοσίευσε στο Διαδίκτυο. «Κατά συνέπεια, ας ξεκινήσουμε τη διαδικασία για την αντικατάσταση του Facebook», πρόσθεσε.
Ο ομογενής επιχειρηματίας, ο οποίος έχει επενδύσει στις «Uber» και «Thumbtack» αυξάνοντας, σύμφωνα με τον «Guardian», το κεφάλαιό του από $100.000 σε $100.000.000 αναφέρει δύο λόγους για τους οποίους το Facebook είναι κυρίαρχο:
«Πρώτον, ο Ζάκεμπεργκ έχει κάνει εξαιρετική δουλειά με το να εξαγοράζει τους ανταγωνιστές του» και, δεύτερον, «κλέβει γρήγορα καινοτόμα χαρακτηριστικά από τους νέους επιχειρηματίες που αρνούνται να πουλήσουν σε αυτόν».
Πηγή: ekirikas.com